0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
چگونه خط چشم بکشیم ؟ - آرایشی آذینرو

چگونه خط چشم بکشیم ؟

خط چشم کشیدن یکی از مهارت هایی است که شما در مرور زمان و در اثر تکرار و تمرین به آن دست پیدا میکنید . برای اینکه خط چشم های حرفه ای و بدون نقص داشته باشید ، باید یکسری نکات را رعایت کنید که در ادامه ی مقاله به آن میپردازیم .

تاثیر خط چشم در آرایش ؟

خط چشم کشیدن تاثیر خیلی زیادی در زیباتر شدن چشم های شما دارد . شما بسته به اینکه در چه جمعی هستید ، میتوانید خط چشمتان را باریک تر یا پهن تر کنید . خط چشم ، چشم های شما را درشت تر نشان میدهد.

در چه مرحله ای از آرایش خط چشم بکشیم ؟

اگر میخواهید آرایش چشم کاملی داشته باشید و از سایه ، ریمل ، مژه مصنوعی و مداد چشم استفاده کنید ، باید ترتیب را رعایت کنیم تا نهایت کار ما بسیار تمیز و مرتب شود . در ابتدای کار از کانسیلر استفاده کنید ، روی آن پودر فیمکس بزنید ، بعد از حدود 30 ثانیه میتوانید به کارتان ادامه دهید و سایه را با توجه به سلیقه و نوع آرایشتان روی چشم بزنید . بعد از سایه زدن نوبت به خط چشم میرسد که اگر زیر آن سایه داشته باشید باید بیشتر دقت کنید چون سختی کارتان بیشتر میشود . بعد از خط چشم کشیدن شما میتوانید از ریمل استفاده کنید .

چگونه یک خط چشم تمیز و زیبا بکشیم | pHow.ir

چگونه خط چشم بکشیم ؟

همانطور که قبل تر گفتیم ، تمامی مراحل قبل چشم باید اول انجام شود . خط چشم هر شخص نسبت به دیگری متفاوت است ، چونکه هر کسی چشم های متفاوتی دارد . مئل خط چشمی که شماا انتخاب میکنید ، الزاما برای چشمان هر کسی زیبا نمیشود . برای خط چشم کشیدن ، چشم هایتان را نکشید و در حالت عادی چشم خودتان را آرایش کنید .

برای تثبیت خط چشم چه کار کنیم ؟

شاید در طول روز پلک زدن های مداوم ، مالیدن چشم ها و سوزش که باعث ایجاد اشک در چشمانتان میشود ، حالت خط چشمتان را تغییر بدهد و کج و کوله و بهم ریخته شود . به این منظور شما میتوانید از پودر فیکس برای ثابت ماندن آن کمک  بگیرید .

برای مشاوره در زمینه های تخصصی میتوانید از متخصصان آذینرو کمک بگیرید .