0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
چه ابرویی به چهره ی شما میاید ؟_آرایشی آذینرو

مدل ابروی مناسب هر چهره 

ابروهای شما یکی از معیارهایی است که باعث زیبایی و جذابیت چهره شما میشود . پس برای اینکه به بهترین شکل مدل ابروهایتان را انتخاب کنید ، باید در ابتدای مدل چهره ی خودتان را بشناسید . در ادامه ی این مقاله شما را کمک میکنیم تا فرم صورت خود را شناسایی کنید و به مدل ابرویی که به چهره ی شما میاید برسید .

چهره های افراد ، با یکدیگر متفاوت است و به حالت های مختلفی آفریده شده است که در تصویر زیر با آنها آشنا میشویم .مدل های ابرو

دز تصویر بالا فرم های مختلفی را میبینید ؛ صورت بیضی شکل ، صورت گرد ، صورت کشیده ، صورت قلبی شکل ، صورت مستطیلی شکل، صورت مربعی شکل ، صورت لوزی شکل و صورت مثلثی شکل .

برای هر کدام از این فرم های مختلف ابروهایی با حالت های مختلف زیبایی میبخشد . حالا روبه روی آینه بایستید و با راهنمایی از این تصویر ، به حالت و فرم صورت خودتان پی ببرید .

مدل ابرو برای صورت بیضی شکل :

مدل مناسب ابرو برای صورت هایی که به شکل بیضی هستند ، ابروهایی با زاویه و قوس های کم است . دقت کنید که قوس ابرو خیلی نباید زیاد باشد . چون این عامل باعث میشود که تقارن و تعادل چهره تان به هم بریزد .

مدل ابرو برای صورت گردی شکل :

به این دلیل که طول و عرض در صورت افرادی که چهره ی آنها گرد است ، یکسان میباشد ، پس باید مدل ابروی شما ، صورتتان را کشیده تر نشان بدهد که مدل هشتی به شما پیشنهاد داده میشود . برای ابروهای هشتی ، جهت ابروها از ابتدا تا وسط آنها به سمت بالا و جهت آن از وسط تا آخر، به سمت پایین باشد . برای شمایی که صورت گردی دارید ، ابروهای کاملا صاف و نیم دایره پیشنهاد نمیشود .

مدل ابرو برای صورت کشیده :

شماهایی که صورت کشیده ای دارید و طول و عرض صورتتان یکسان نمیباشد ، ابروهایی را پیشنهاد میکنیم که پهنای صورتتان را بیشتر کند . مناسب ترین مدل برای افرادی که صورت کشیده دارند ، ابروهایی  با خط افقی مستقیم است که طول صورت شما را کوتاهتر به نظر برساند .

مدل ابرو برای صورت قلبی شکل :

این فرم از صورت نسبت به حالت های دیگر بسیار خاص تر است و درصد کمی از افراد صورتشان قلبی شکل است . اگرصورت شما فرم قلبی دارد ، باید بدانید که اکثر مدل ها با چهره ی شما هماهنگ است . اما ترجیحا از ابروهای رو به پایین دوری کنید چون باعث کاهش جذابیت شما میشود . با همه ی این وجود بهترین پیشنهادی که برای شما داریم ، ابروهای پهن و قوس دار است .

مدل ابرو برای صورت مستطیل شکل :

برای کسانی که چهره ی آنها مستطیلی شکل است ، ابروهایی کمانی شکل و با کمان های تیز و زاویه دار را مناسب میدانیم . به هیچ عنوان ابروهایتان را کوتاه نکنید زیرا باعث بیشتر به نظر رسیدن عرض صورتتان میشود .

مدل ابرو برای صورت مربعی شکل :

در این صورت که صورت مربعی شکل دارید ، میتوانید ابروهایی داشته باشید که قوسی متناسب با زاویه فک شما داشته باشد . بهترین مدلی که میتوانید برای صورت مربعی شکل داشته باشید ، ابروهایی با قوس خیلی کم است .

مدل ابرو برای صورت لوزی شکل :

در چهره هایی که به حالت مستطیلی شکل هستند ، ما باید با استفاده از فرم مناسب ابروهایمان ، پهنای صورت را کمتر کنیم . پس ابروهایی را انتخاب میکنیم که منحنی شکل هستند . به هیچ عنوان ابروهای صاف برای صورت خود در نظر نگیرید .

مدل ابرو برای صورت مثلثی شکل :

 کسانی که فرم صورت آنها به شکل مثلثی است ، باید ابروهای هشتی یا دم کوتاه داشته باشند . علاوه بر آن مدل ابروهایی با قوس گرد هم مناسب است . در این حالت ابروهایتان اگر صاف و کشیده نباشد بهتر است .

لیفت و لمینت ابرو چیست و چند روش دارد؟ (توضیح ۵ روش عالی)

 

 شما میتوانید برای راهنمایی ومشاوره ، با مختصصان و مشاوران آذینرو تماس بگیرید .