0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
نحوه ی از بین بردن جوش های صورت_آرایشی آذینرو

نحوه ی از بین بردن جوش های صورت

شاید خیلی از خانم ها با توجه به حساسیت هایی که به آب و هوا ، مواد غذایی یا محصولات آرایشی دارند ، به صورت مکرر جوش بزنند و از ظاهر خود رضایت نداشته باشند. حتی ایجاد جوش روی صورت ، به سختی با آرایش کردن کاور میشود و باعث ایجاد ناهمواری روی پوست شما میشود .

چرا روی پوست صورتمان جوش میزنیم ؟

 نقطه های برآمده ای که روی سطح صورت شما ایجاد میشود ، ناشی از مشکلات پوستی شما است . بنا به دلایل تخصصی پزشکی ، پوست شما شروع به تولید مقدار زیادی چربی میشود و در نتیجه حجم بالایی از این چربی ها به دام میفتند و باعث میشوند که آلودگی ها رو ی پوست شما نمایان بشود و ترشحاتی را تولید میکند .

راه های درمان جوش را بخوانیم .

برای اینکه جوش های صورتمان را از بین ببریم و از باقی ماندن جای جوش روی صورت جلوگیری کنیم ، با روش های زیادی میتوانیم سلول های مرده روی صورت را از بین برده و درمان کنیم . در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید تا با روش های ساده ی خانگی به درمان جوش های صورت بپردازیم :

از بین بردن جوش های صورت با کمک یخ :

 اگر جوش ایجاد شده روی صورت شما هنوز عفونی نشده باشد ، شما میتوانید به کمک یک تکه یخ ، از بیشتر شدن التهاب آن جلوگیری کنید . یخ باعث منقبض شدن غده های چربی میشوند و چربی های اضافه رو از روی صورت بیرون میکند . برای این کار شما باید یک تکه یخ را در درون پارچه قرار دهید و روی جوشتان بگذارید و چندین دقیقه صبر کنید . بد از یک دقیقه فاصبه چندین بار این کار را به مدت دو روز ادامه دهید ، تا جوش صورت شما به طور کامل از بین برود .

از بین بردن جوش های صورت با کمک روغن زیتون :

روغن زیتون  در محتویات خودش ، آنتی اکسیدان و آهن دارد که باعث تسکین پوست و ترمیم آن میشود . برای استفاده از روغن زیتون قبل از خواب صورتتان را با آن ماساژ بدهید و بیشتر روی نقاطی که جوش دارید تمرکز کنید . تا جایی ماساژ روی پوستتان را ادامه دهید که جذب شود . بعد از آن از یک پارچه حوله ای کمک بگیرید و آن را با آب گرم خیس کرده و روی صورتتان بگذارید تا گرمایش را به پوست انتقال دهد . چربی هایی که روی پوستتان باقی میماند را به آرامی تمام از روی پوست پاک کنید . سپس پوستتان را با آب بشویید .

از بین بردن جوش های صورت با کمک ماست :

خوردن ماست در حالت عادی هم باعث شادابی و سلامت  پوست شما میشود . اما علاوه بر این شما میتوانید برای از بین بردن جوش های ایجاد شده روی پوست از ترکیب ماست و آبلیمو استفاده کنید و  شبیه به ماسک آن را هم روی جوش و هم روی نقاط دیگر صورتتان بزنید .

جوش زیر پوستی، دلایل و درمان آن | روژا شاپ

از بین بردن جوش های صورت با کمک سیب و عسل :

ترکیب سیب و عسل در بسیاری از ماسک های خانگی  و صنعتی وجود دارد و حتی برای از بین بردن جای پوست میتوانید از این ترکیب کمک بگیرید . به جهت استفاده شما باید نصفی از یک سیب را رنده کنید و با چهار قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید . به حالت ماسک روی صورتتان قرار میدهید و 15 دقیقه به آن زمان میدهید و در نهایت میشویید .

از بین بردن جوش های صورت با کمک ژل آلوئه ورا:

آلوئه ورا مزیت  های بسیارعالی برای پوست صورت دارد . باعث میشود که التهاب های پوست شما از بین برود و باعث درخشش و زیباتر شدن پوستتان میشود . برای از بین رفتن جوش هایتان ، ژل آلوئه ورا را روی جوش هایتان بزنید و 15 دقیقه بعد صورتتان را با آب گرم بشویید .ئ در این صورت حتی قرمزی های پوست شما کاهش میابد .

از بین بردن جوش های صورت با کمک خیار:

خیار برای خنک شدن پوست و آبرسانی به صورت و بدن در اکثر کش.ر ها به کار میرود و عصاره ی  آن در ماسک ها و کرم ها باعث از بین رفتن التها ب میشود . برای ترمیم پوستتان بخصوص زمانی که جوش زده اید استفاده از خیار به شدت توصیه میشود . به این منظور شما باید خیار را به بخش های کوچک تری خورد کنید و روی آن آب بریزید و اجازه دهید یک ساعت در آن شرایط باقی بماند . در این صورت ویتامین های موجود در خیار ، مثل ویتامین آ ، پتاسیم و کلروفیل در آب پخش میشود . شما میتوانید ای آب حاصل را بنوشید یا برای شستن صورت از آن استفاده کنید .

از بین بردن جوش های صورت با کمک آبلیمو:

یکی دیگر از راه های خلاصی از جوش های صورت ، استفاده از آبلیموی تازه است . آبلیمو شبیه به یک میکروب کش عمل میکند . همینطور باعث میشود که چربی های جمع شده از پوست خارج شوند . به همین علت قبل از خواب ، با یک گوش پاک کن پنبه ای ، آبلیمو رو جوش هایتان بزنید .

مشاوران و متخصصان آذینرو برای خدمت رسانی و مشاوره ی رایگان در خدمت شما هستد .