0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
میسلار واتر چیست و استفاده از آن چه کمکی به ما میکند ؟ - آرایشی آذینرو

میسلار واتر چیست و استفاده از آن چه کمکی به ما میکند ؟

اگر شما جز افرادی هستید که اهمیت ویژه ای به پوست خودتان میدهید ، پس الان تا به حال حتما میسلارواتر استفاده کرده اید و از ویژگی های خوب آن با خبر هستید . مخصوصا اگر از پاک کردن آرایش خودتان رنج میبرید .

میسلارواتر چیست ؟

میسلارواتر یه محصول بهداشتی است که به هر کسی با هر نوع و هر رنگ پوستی پیشنهاد میکنیم تا یه عدد از آن را روی میز آرایشی اش داشته باشد . با استفاده از این محصول آرایش روی صورت را پاک میکنیم تا به حالت آسودگی قبل بازگردیم . حتی شما میتوانید در زمان هایی که هیچ آرایشی روی صورتتان ندارید ، از این محصول استفاده کنید تا صورت شاداب تری داشته باشید .

میسلارواتر چه کاربردی دارد ؟

ما از میسلارواتر برای پاک کردن آرایش صورتمان استفاده میکنیم تا پوستی تمیز و پاکیزه داشته باشیم . وقتی آرایش صورتتان ساعت هاست که روی پوستان مانده است و دیگر از روش های قبلی مثل استفاده از مایع های شوینده و دستمال مرطوب خسته شده اید ، میتوانید چند قطره از آن را روی پد آرایش پاک کن بزنید و به راحتی مواد موجود روی صورت را از بین ببرید . شما حتی علاوه بر اینکه آرایشتان را در پایان روز پاک میکنید ، میتوانید در حین آرایش هم برای بخش هایی که باید پاک شوند استفاده کنید . مثلا وقتی خط چشمتان کج شده یا ریملتون روی صورتتون ریخته است .قیمت میسلار واتر پوست با تضمین کیفیت از برندهای برتر

مزیت میسلار واتر نسبت به دستمال مرطوب چیست ؟

دستمال های مرطوب که استفاده از آنها قبل تر خیلی رایج بود ، عمیقا آلودگی ها را از روی پوست شما پاک نمیکند . اما بالعکس وقتی از میسلارواتر روی پوست میزنید ، باعث میشه که همه ی مواد آرایشی روی پوستتان پاک شود و از بین برود .

چگونه از میسلارواتر استفاده کنیم ؟

برای اینکه میسلاروتر بهترین تاثیر را روی پوست شما بگذارد ، بهتر است که از پدهای آرایشی استفاده کنید و با کمک آن
آرایشتان را پاک کنید . بهتر است چند ثانیه پد آغشته شده به میسلارواتر را روی صورت نگه دارید و بعد بکشید . سعی کنید این کار را با فشار زیادی انجام ندهید .

شما برای اطلاعات کامل تر میتوانید از متخصصان و کارشناسان آذینرو  کمک بگیرید .