0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
معجزه ی ماسک های ورقه ای - آرایشی آذینرو

ماسک ورقه ای چیست ؟

ماسک ورقه ای محصولی از کشور کره است . این مدل ماسک یک پارچه است که متناسب با اندازه ی صورت ساخته شده است . این پارچه با مواد مغذی آغشته شده است که ترکیبات خاص و مفیدی دارند .

چگونه از ماسک های ورقه ای استفاده کنیم ؟

ماسک ورقه ای یکی از ابزار بهداشتی و درمانی برای پوست است که بسیار ساده میتوان از آن استفاده کرد و تاثیرات قابل توجه آن را دید . برای همین منظور شما قبل از استفاده لازم است که صورت خود را کاملا تمیز کنید و با شوینده های بهداشتی تمامی مواد آرایشی و آلودگی ها را پاک کنید . به هیچ عنوان بدون اینکه صورت خود را تمیز کنید از ماسک استفاده نکنید. بهتر است از یک لایه بردار پوست هم استفاده کنید ، چون باعث میشود که  منافذ پوست شما برای جذب مواد مغذی ماسک آماده باشد . بعد از اینکه پوستتان را آماده کردید ، ماسک را از بسته بندی خارج کنید و روی پوست تمیزتان قرار دهید و اجازه دهید به مدت حداقل 15 دقیقه و حداکثر 30 دقیقه روی صورت قرار بگیرد .

ماسک ورقه ای چیه؟ چه فوایدی دارن؟ | ماسکِ تو ❤️

تاثیر ماسک ورقه ای روی پوست چیست ؟

این نوع از ماسک ها هم تاثیر خیلی خوبی روی روحیه شما بوجود میاورد و هم به سلامت پوست شما کمک میکند . با استفاده مرتب از این ماسک ها مشکلاتی شبیه به آکنه و جوش هاا از بین میروند . همینطور در اثر زمان چین و چروک های موجود روی پوست شما کمتر میشود .

خاصیت ماسک های ورقه ای ؟

ماسک های ورقه ای همگی یکسان نیستند و هر کدام از آنها تاثیر متفاوتی روی پوست دارد . برای مثال یکسری از آنها  مختص به کلاژن سازی ، برخی برای آبرسانی ، برای از بین بردن لک ، ار بین بردن چین و چروک و .... غیره میباشند . پس قبل از خرید آنها و برای اینکه نوع خاصیت آنرا را بدانید از متخصصان این محصول کمک بگیرید یا راهنمای محصول را مطالعه کنید .ماسک ورقه ای چیست و چه فوایدی برای پوست صورت دارد؟ +(روش استفاده) - زیبا  بمان

در یک هفته  چند بار از ماسک ورقه ای استفاده کنیم ؟

همانطور که قبل تر گفتیم هر ماسک فقط نیازهای خاصی را برای شما برطرف میکند . پس شما باید از ماسک های مختلفی برای نیازهای مختلف استفاده کنید . اما برای اینکه پوست شما آسیب نبیند و نازک نشود ، سعی کنید حداقل با اختلاف زمانی سه الی چهار ساعته از آن استفاده کنید .

ما ، پشتیبانان و متخصصان آذینرو ،  برای راهنمایی و مشاوره به شما عزیزان در هر زمینه ای آماده ایم .