0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مراقبت های ویژه ناخن - آرایشی آذینرو

همه ی ما خانم ها دوست داریم برای اینکه خیلی مرتب تر به نظر برسیم ، ناخن های یکدست ، تمیز و بلندی داشته باشیم . حتی زمان هایی که لاک میزنیم ، نهایت کار وقتی جذاب تر میشود که همگی ناخن های شما یکسان و هم اندازه باشند . به همین دلیل بهتره که فکری برای سلامت ناخن هایمان بکنیم .طبق تحقیقاتی که قبلا انجام شده است ، میگویند که ناخن های انسان اگر سالم باشد ، به انداره ی سم اسب محکم است . اگر ناخن های شما میشکند ، شاید به این دلیل است که بیش از حد از مواد شیمیایی مثل لاک پاک کن استفاده کرده اید ، یا اینکه بیش از حد خشک و یا بیش از حد مرطوب است . 

بر ای اینکه ناخن ها مستحکم و دلخواهتان را داشته باشید در نگه داری آنها کوشا باشید و سعی کنید نکات زیر را رعایت کنید .

به ناخن هایتان مرطوب کننده بزنید : بهتر است که نرم کننده را به پایه ی ناخن هایتان بزنید تا نرم شوند و در عین حال در برابر ضربه مقاومت داشته باشند . 

ناخن هایتان را نجوید : با این کار شما باعث تغییر حالت ناخن هایتان میشوید . همینطور بزاق دهان باعث میشود ناخن های شما ضعیف بشوند . حتی این کار میتواند باعث انتقال آلودگی ها به ناخنتان شود .

استفاده از سوهان های زبر ممنوع : اگر از این سوهان ها استفاده کنید ، شکاف ها و ترک های ریزی روی ناخن شما به وجود میاید و موجب شکسته شدن ناخن هایتان میشود . استفاده از سوهان های نرم و کشیدن آنها فقط در یک جهت باعث سلامت بیشتر ناخن هایتان میشود .

از روغن های تقویتی استفاده کنید : سلامت ناخن های شما با روغن های تقویتی بیشتر میشود ، همچنین با این روش میتوانید روی رشد بیشتر آن موثر باشید . روغن را گرم کنید و ناخن هایتان را یک ربع درون آن قرار دهید و پس از خارج کردن به آرامی ماساژ دهید .

از خراشیدن لاک ناخن هایتان پرهیز کنید : با این کار سطح ناخن شما خش دار و لکه دار میشود و حتی لایه های بالایی ناخن را دچار آسیب میکند .

 از استون دوری کنید  : وقتی استون به ناخن هایتان شما میخورد روی آن سفت میشود و بسیار آسیب میرساند . سعی کنید از لاک پاک کن های فاقد استون استفاده کنید .

از دستکش استفاده کنید : زمانی که در حال انجام کار های منزل هستید و از مواد شوینده و شیمیایی استفاده میکنید ، بهتر است دستکش بپوشید تا ناخن هایتان با این مواد برخورد نداشته باشند .

۲۵ روش کاربردی برای مراقبت از ناخن ها و حفظ سلامت آن‌‌ها - نئودرم

در اخر پیشنهاد میکنیم که از کرم های مخصوص ناخن کمک بگیرید تا پوست اطاف ناخنتان لطیف تر باشد .

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره ی رایگان با مشاوران و متخصصان آذینرو تماس بگیرید .