0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مراحل یک آرایش کامل - آرایشی آذینرو

مراحل یک آرایش کامل

آرایش کردن یک هنر به حساب میاید و شما زمانی میتوانید آرایشی کاملا زیبا و بی نقص داشته باشید که بدانید چه معیار هایی را در نظر بگیرید و به چه ترتیبی آرایش کنید . اگر فردی مبتدی هستید و هنوز قلق آرایش کردن در دستتان نیست ، بدانید که با تمرین و تکرار در این زمینه حرفه ای میشوید و زمان آرایش کردن خودتان را به حداقل میرسانید .

قبل از آرایش کردن چه کاری انجام دهیم ؟

برا اینکه مواد آرایشی به زیبایی روی پوست شما بنشیند شما باید پوستتان را از قبل آماده کنید . اگر از قبل آرایش روی صورتتان مونده است ، تمامی آن را پاک کنید و صورتتان را بشورید تا کاملا تمیز و آراسته باشد . صورتتان را خشک کنید تا مواد آرایشی با آب روی صورتتان تداخل نداشته باشد . قبل از هر کاری ، پوستتان را مرطوب کنید ، از آبرسان استفاده کنید تا پوستی شاداب را آرایش کنید .

مراحل انجام یک آرایش بی عیب و نقص چیست ؟

شما بعد از اینکه پوستتان را آماده سازی کردید ، حالا میتوانید به ترتیب زیر پیش بروید و صورتتان را زیباتر کنید .

استفاده از پرایمر :  پرایمر یک پایه ی آرایشی برای پوست است که باعث بسته شدن منفذه های باز میشود و جذب کرم پودر را روی صورت بیشتر میکند . بهتر است از پرایمر استفاده کنیم تا آرایش ما ماندگاری بالاتری داشته باشد .

علت ماسیدن کرم پودر و راهکار جلوگیری از آن چیست؟

استفاده از کرم پودر :  کرم پودر بخش واجبی از آرایش است که صورت ما را صاف و یکدست میکند و حالت طبیعی به پوست میدهد . با استفاده از کرم پودر میتوانید نواقص پوست را کاورکنید . رنگی های مختلف کرم پودر باعث میشود شما درجه های روشن تر یا تیره تری را نسبت به پوست خودتان تجربه کنید .

کرم پودر مایع چیست و طرز استفاده از آن چگونه است؟

استفاده از سایه ی چشم : سایه های چشم در رنگ های مختلفی تولید میشود و از کمرنگ ترین تا پررنگ ترین رنگ هارا میتوانید روی چشم هایتان امتحان کنید . اگر آرایشی غلیظ مد نظرتان است میتوانید غلظت سایه را در آرایشتان بیشتر کنید ولی برای آرایش های ملیح تر پیشنهاد میشود که از رنگ های نود استفاده کنید . رنگ های مختلف سایه را میتوانید با یکدیگر ترکیب کنید و از نتیجه کار لذت ببرید .

راهنمای انتخاب رنگ سایه چشم برای انواع رنگ چشم و آموزش اصولی سایه زدن |  مجله کوروش

استفاده از خط چشم : بعد از اینکه به چشم هایتان سایه زدید ، از خط چشم برای  جذاب تر شدن چشم هایتان استفاده کنید . این مرحله نیاز به مهارت بالایی دارد ؛ تا بتوانید یک خط چشم  صاف و متناسب با چشم های خودتان را بکشید . خط چشم ها در انواع مختلف ماژیکی و مویی تولید میشوند که پیشنهاد میشود اگر مبتدی هستید ، از نوع ماژیکی آن برای شروع کار استفاده کنید .

آموزش کشیدن خط چشم دنباله دار - آموزش کشیدن خط چشم- آسبینا

استفاده از ریمل :  ریمل زدن مرحله ی مهمی از آرایش است که تیر آخر در آرایش کردن شما است . مژه های شما با ریمل زدن ، گیرایی بیشتری خواهد داشت و به عنوان مرحله ی پایانی از کار شما ، دارای اهمیت خاصی است . امروزه در بازار انواع محتلفی از ریمل ها وجود دارند که هم مژه های شما را بلند میکنند و هم تراکم آنها را بیشتر میکند . با انتخاب ریمل مناسب در سلامت مژه هایتان موثر باشید .

با انتخاب ریمل مناسب و یادگیری روش صحیح ریمل زدن چشمانی زیبا داشته باشید

استفاده از کانسیلر : کانسیلر هم مثل کرم پودر باعث پوشیده شدن عیب و نقص های صورت شما میشود . شما از کانسیلر در زیر چشم هایتان ، وسط پیشانی ، روی تیغه ی بینی ، وسط چانه ، روی گونه ها و به طور کلی در هر قسمتی  که لک دارید میتوانید استفاده کنید . جا نماند که استفاده از کانسیلر قبل از سایه زدن، روی پلک هم به بهتر پخش شدن سایه کمک میکند .

رازهای استفاده از کانسیلر برای جذاب‌تر شدن پوست - چطور

استفاده از کانتور : میتوان گفت که کانتور و کانسیلر مکمل های یکدیگر در آرایش کردن هستند . شما هنگامی که میخواهید به صورت خود زاویه بدهید باید تیرگی و روشنی را روی صورت خود ایجاد کنید . شما از کانتور روی گونه ها ، روی بینی ، روی پیشانی و چانه میتوانید استفاده کنید و با براش مخصوص آن را فید کنید .

کانتورینگ صورت چیست و کانتور کردن صورت لاغر و کشیده چگونه است؟ | آموزش  کانتور | نوت

استفاده از رژ لب : برای اینکه لب هایتان نرم تر و لطیف تر باشد ، قبل از رژ لب زدن حتما از بالم لب یا ویتامینه ی لب استفاده کنید و آن را نرم کنید . بعد از آن با دقت زیادی رژ لب یا مداد لب را روی لب هایتان بزنید تا ظاهر زیبایی داشته باشد .

اشتباهات خانم ها در رژلب زدن - فروشگاه اینترنتی ریزکالا رژلب زدن

استفاده از فیکساتور : همانطور که از اسم این محصول مشخص است ، برای اینکه آرایش دوام بیشتری داشته باشد ، و به راحتی با عرق کردن و خیس شدن صورتتان پاک نشود ، مورد استفاده قرار میگیرد . فیکساتورها در دو نوع اسپری و پودر موجود هستند . اگر از نوع اسپری آن استفاده میکند ، چشم هایتان را ببندید و با فاصله 30 سانتی متری اسپری کنید و اگر از نوع پودری آن استفاده میکنید ، با براش مخصوص آن را روی صورتتان قرار دهید و بعد از چند ثانیه آن را پخش کنید .

فیکساتور چیست؟ نکات طلایی خرید فیکساتور- رز سرخ

اگر برای آرایش کردن به محصول خاصی نیاز دارید میتوانید از متخصصان و کارشناسان آذینرو  کمک بگیرید .