0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
فیکساتور چیست و استفاده از آن چه تاثیری دارد ؟ - آرایشی آذینرو

فیکساتور چیست و په تاثیری دارد ؟

یکی از محصولات کاربردی که تاثیر خیلی زیادی بر آرایش شما دارد ، پودر فیکس است . این محصول تقریبا در آخرین مرحله بعد از هرچیز دیگه ای استفاده میشود . کاربرد اصلی این پودر ، تثبیت آرایش روی صورت شما است و باعث ماندگاری بالاتر آن میشود .

نحوه ی استفاده از پودر فیکس :

 بعد از اینکه همه ی مراحل میکاپ را انجام دادید و کار شما به پایان رسید ، حالا نوبت این است که پودر را روی صورتتان یزنید . با یک براس یا پد های حوله ای بخشی از آن را برداشته و روی قسمت های صورت میزنید . برای اینکه تاثیر بیشتری داشته باشد ، حدود 20 الی 30 ثانیه به آن زمان بدهید تا روی صورت شما بماند . سپس با براشی که خیلی فشردگی ندارد ، آن را روی صورت پخش کنید .

پودر فیکس را روی چه قسمت هایی از صورت بزنیم ؟
پیشنهاد میشود برعکس پرایمر که پایه ی آرایشی است ، پودر فیکس را در همه ی قسمت های صورت بزنید تا هیپ بخشی از آ« تکان نخورد و خط و خطوط های ریز روی صورت ایجاد نشود . اما به بخش هایی که حساسیت بیشتری دارند ، مقدار بیشتری از این پودر را بزنید :

روی خط لبخند

در قسمت چانه

روی پیشانی

روی چانه

تفاوت پودر فیکس و پودر بیک + آموزش استفاده سریع از پودر بیک - مجله وبسایت  آچاره

ویژگی های مثبت و منفی فیکساتور آرایش
بارز ترین آن که پیشتر هم به آن اشاره کردیم ، بالا بردن ماندگاری آرایش است و از ذوب شدم در برابر گرما محافظت میکند .. علاوه بر این از چرب شدن پوست و از برق افتادن روی صورت جلوگیری میکند . شما با استفاده از فیکساتور ها میتوانید میزان پربی پوستتان را کنترل کنید . اما از آنجایی که باعث میشود یکسری اقدامات روی پوست انجام نشود و فعالیت های پوستی را متوقف میکند ، برای استفاده ی روزمره از آن پرهیز کنید .

نکته : پودر فیکس برای اینکه تاثیر خودش را بگذارد ، باید روص یه مایع قرار بگیرد ، پس عملا استفاده از پودر فیکس روی پوست طبیعی بدون لوازم آرایشی تاثر خاصی ندارد و در واقع بی معنا است .

ما ، پشتیبانان و متخصصان آذینرو ،  برای راهنمایی و مشاوره به شما عزیزان در هر زمینه ای آماده ایم .