0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
فقط در زمستان از ضد آفتاب استفاده کنیم ؟ - آرایشی آذینرو

ضد آفتاب چیست و چه کاربردی دارد ؟

ضدآفتاب یک محصول مراقبتی است . به زبان ساده بگوییم : نمیگذارد نور خورشید مستقیم به پوست شما خطور کند. شما در کنار این محصول میتوانید از عینک ، کلاه و آفتاب گیر ، دستکش و لباس های پوشیده تر استفاده کنید ؛ تا تاثیر فوق العاده تری از آن را ببینید . ضد آفتاب ترکیبات شیمیایی دارد که از بین آنها میتوان به زینک اکساید و تیتانیوم اکساید اشاره کرد .

کرم ضد آفتاب چیست و چه می‌کند؟ | مجله مد و لباس بانی مگ

چرا باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنیم ؟

افراد سن و سال داری را در اطراف خود میبینید که پوست چروک و افتاده ای دارند . به تناسب افراد مسنی را هم میبینید که وقتی سنشان را به شما میگویند تعجب میکنید و میگویید چقدر خوب موندی . راز پوست خوب نه مجرد ماندن است نه چشم نخوردن . هر چیزی راهی دارد و راه پوست سالم و صاف ، مراقبت و رسیدگی به آن است . برای اینکه به پوست خود اهمیت بدهید ، باید استفاده از کرم ضد آفتاب را در الویت های خودتان قرار دهید ، تا وقتی پا به سن گذاشتید همه ازشنیدن سن شما تعجب کنند و بزنند به تخته . ضد آفتاب ماندگاری بالایی روی پوست دارد و به محض اینکه آن را روی پوستتان میزنید ، اثربخش است و سریعا در مقابل نور خورشید عمل میکند . اینکه مقدار کمی از آن برای تمامی پوست شما کافی است و به راحتی روی پوشت پخش میشود ، از مزیت های این محصول به شمار میرود .

تاثیر کرم ضد آفتاب روی پوست چیست ؟

 مهم ترین تاثیری که ضد آفتاب روی پوست شما میگذارد ، جلوگیری از رسیدن اشعه های مختلف و مضر به پوست شما است . اشعه هایی که خورشید از خودش ساطع میکند ، باعث پیری زودرس ، ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست میشود . علاوه بر همه ی اینها نور خورشید ، سرطان زا است . حتی ترکیب پرتوهای منتشر شده از خورشید میتوانید کشنده باشد . ضد آفتاب محصولی است که از همه ی این موارد جلوگیری میکند و پوستی شاداب تر را برای شما به ارمغان میاورد.

چه زمانی باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنیم ؟

مهم نیست کجا هستید ؛ مهم نیست در چه فصلی هستید ؛ حتی مهم نیست چند ساعت زیر آفتاب خواهید ماند . مهم این است که آفتاب همیشه منتظر شماست تا تاثیر منفی خودش را روی پوست شما بگذارد . چه در فصل تابستان و در اوج گرما ، چه در زمستان و اوج بارش برف باید از کرم ضدآفتاب استفاده کنیم .

نکاتی که باید در مورد ضدآفتاب ها بدانید | SPF ضد آفتاب به چه معناست؟ -  ویرگول

فقط هنگام خروج از خانه کرم ضد آفتاب بزنیم ؟

 همانطور که در بخش های قبلی گفتیم ، کرم ضد آفتاب از رسیدن اشعه های ماورابنفش به پوست شما جلوگیری میکند . این اشعه نه تنها از خورشید ، بلکه از صفحه مانتیور لپتاپ هم به شما میرسد . علاوه بر آنها شما هنگامی که غذا میپزید ، گرمایی از آن به صورت شما میرسد که حاوی این اشعه است . علاوه بر همه ی اینها حتی وقتی کنار پنچره هستید هم اشعه ی خورشید به پوست شما میرسد . پس برای جلوگیری از این اشعه بهتر است که از کرم ضد آفتاب حتی در منزل هم استفاده کنید .

برای راهنمایی و مشاوره از متخصصان و مشاوران آذینرو کمک بگیرید .