0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
عطر مو برای رایحه بهتر - آرایشی آذینرو

مزیت استفاده از عطر مو

تا به حال اسم عطر مو به گوشتان خورده است ؟ یا اینکه تا به حال از این محصول فوق العاده برای خوش بو تر کردن موهایتان استفاده کرده اید ؟

خب حالا بهتره که با مزیت و ویژگی های عطر مو آشنا بشیم .

ماهیت عطر مو این است که موهای شما را خوش بو تر کند و در کنار آن تک تک تار های موهایتان را تقویت کند .

این محصول به موها ی شما هیچ آسیبی نمیرساند و ضرری برای موها ندارد.

چرا باید از عطر مو استفاده کنیم ؟

اکثر شامپو ها و نرم کننده هایی که ما استفاده میکنیم ، بوی ماندگاری ندارند و بهتر است برای اینکه موهای خوش بو تری داشته باشیم ، از عطر مو استفاده کنیم .

عطر مو چیست؟

فرق عطر مو با عطر های دیگر در چیست ؟

فکر میکنید عطر های معمولی چرا برای موها ضرر دارند و استفاده از آنها به هیچ وجه توصیه نمیشود ؟

ترکیبات حاوی الکل : عطرهای معمولی در ترکیبات خودشان یکسری مواد شیمیایی دارند که برای استفاده روی موها مناسب نیستند . وقتی از این عطر ها روی مو بزنیم باعث میشود که موهایمان رطوبت خود را از دست بدهند و دچار خشکی شوند . این کار حتی باعث شکستگی موها میشود .

فاقد ترکیبات مغذی : عطرهای معمولی که ما روی بدن و لباس هایمان استفاده میکنیم ، هیچ مواد مغذی اس برای موهایمان ندارد . اما برعکس آنها عطر مو دارای یکسری مواد و روغن های تقویت کننده است که موهای ما را بهبود میبخشد .

ماندگاری بیشتر : عطر های معمولی که ما تا به حال ازآنها استفاده میکردیم ، ماندگاری خیلی بیشتری روی موها دارند اما عطر های مویی که در بازار موجود است ، ماندگاری خیلی کمتری دارند . اما به هر حال از زمانی که اسپری روی مو انجام میشود در منافذ فرو رفته و به همین دلیل ماندگاری افزایش میابد .

شما میتوانید با مشاوره رایگان از متخصصان آذینرو درانتخاب عطر مو کمک بگیرید .