0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
روش های آبرسانی به پوست - آرایشی آذینرو

شادابی و آراستگی پوست باعث بالا رفتن روحیه و اعتماد به نفس در بانوان و حتی آقایان میشود . برای اینکه به پوست خود رسیدگی کنید و از آن مراقبت کنید ، رعایت یکسری نکات توصیه میشود که از مهم ترین آنها آبرسانی است .

نتایج منفی نرسیدن آب به پوست

اگه پوست شما به میزان کافی آب نداشته باشد ، میتواند دچار پوست پوست شدن یا حتی به وجود آمدن مشکلاتی مثل اگزما شود . ذر نتیجه ی بی آبی پوست ، ترک های مکرر و زبری پوست را خواهید داشت که باب میل ما نیست .

 دلایل خشکی پوست

دلایل خیلی زیادی میتواند موجب به خشکی پوست شما بشود که ما به بارز ترین آنها اشاره میکنیم .

حرارات با درجه ی بالا

لایه برداری کردن خیلی عمیق از پوست

استفاده از پاک کننده های مضر

کمبود ویتامین های مختلف ضروری برای پوست

آلاینده ها و آلودگی های محیطی رسوب کرده روی پوست

درمان خشکی پوست

برای اینکه مشکل خشکی پوست را برطرف کنیم باید چندین نکته را در روتین پوستی خودمان اضافه کنیم و مداوم آنها را رعایت کنیم .

آموزش آبرسانی پوست با مواد طبیعی در خانه

استفاده از مرطوب کننده ها : امروزه در فروشگاه های آرایشی و داروخانه ها انواع مختلفی از آبرسان های پوست وجود دارد که شما میتوانید با مشاوره گرفتن یک آبرسان مناسب رای پوست خودتان انتخاب کنید تا از بی آبی پوستتان نجات پیدا کنید .

استفاده از مواد شوینده ی مناسب : برای کمک به بهبود پوست های خشک ، در شستن لباس هایتان مواد شوینده ای را انتخاب کنید که بدون عطر و بدون رنگ است . مواد شیمیایی روی پوست به خشک شدن پوست سرعت میبخشد .

از صابون های مضر استفاده نکنیم : برای اینکه بدن شما و پوست دست و صورتتان خشک نشود ، ترجیحا از شوینده ها استفاده کنید و هنگام شستن بدنتان از به کار بردن صابون جلوگیری کنید .

استفاده از پارچه های نرم و لطیف : از آنجایی که خشکی پوست بدن هم مورد اهمیت میباشد ، باید در انتخاب جنس لباس هایمان وسواس به خرج بدهیم . سعی کنید لباس هایی انتخاب کنید که پارچه ی طبیعی و نرمی داشته باشد که اجازه ی تنفس به پوست را بدهد .

دوش گرفتن با آب گرم :  هنگام دوش گرفتن به دمای آب دقت کنید . در این حالت دمای خیلی پایین یا دمای خیلی بالا به پوست شما آسیب میرساند . اگر دمای آب خیلی زیاد باشد باعث از بین رفتن چربی بدنتان میشود . آب گرم مناسب باید دمای متعادلی داشته باشد و اصطلاحا ولرم باشد .

استفاده از روغن بچه : برای اینکه نسبت به استفاده از آبرسان ها بازدهی بیشتری بگیرید ، میتوانید روغن بچه را انتخاب کنید که ماندگاری بالایی هم روی پوست دارند .  این روغن از تبخیر آب روی پوست شما ممانعت میکند . ورزش کردن ، خواب کافی ، استفاده از میوه و سبزیجات و نوشیدن آب کافی و ... از عومل موثر در آبرسانی به پوست است . انواع روش های آبرسانی پوست کدامند؟ - کلینیک زیبایی ژالان اصفهان کلینیک  زیبایی اصفهان

شما میتوانید با مشاوره رایگان از متخصصان آذینرو در انتخاب آبرسان مناسب پوستتان کمک بگیرید .