0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
روش صحیح اصلاح صورت - آرایشی آذینرو

روش صحیح اصلاح صورت

 اصلاح کردن صورت یکی از واجباتی است که هر شخصی باید به آن اهمیت بدهد و پیش از آرایش کردن در الویت قرار دارد . شاید الزامی به آرایش کردن نباشد و شما همچنان بدون آرایش هم زیبا به نظر برسید ؛ اما اگر صورتتان را اصلاح نکنید و رشد موهای زائد روی پوست شما ادامه داشته باشد، به هیچ وجه جلوه ی خوبی ندارد . پس باید در نظافت شخصی و فردی خود بیشتر دقت و انرژی را صرف کنیم . به هیچ عنوان بدون اصلاح موهای زائد صورت ، صورتتان را آرایش نکنید . در این حالت حس خیلی بد تری را به مخاطبانتان منتقل میکنید .

راه های قدیمی برای اصلاح موهای زائد صورت :

در گذشته به روش های سنتی این کار انجام میشد و افراد در خانه به صورت شخصی یا در سالن های زیبایی از طریق بند انداختن ، وکس صورت ، اپلاسیون و یا شیو کردن با ژیلت ، موهای زائد خودشان را از بین میبردند . از آنجایی که موهای زائد بدن ما دادما در حال رشد هستند ، این راه ها همگی موقت هستند و شاید حداکثر یک هفته بتوانید از شر این موها خلاص شوید و دوباره وقتی جلوی آینه روی صورت خود دست میکشید ، با جوانه های کوتاهی مواجه شوید . اما با دقت مداوم به صورت و انجام کارهای دکر شده صورتی همیشه زیبا را به شما هدیه میدهد .

شیو کردن : رایج ترین و سریع ترین روش برای از بین بردن موهای زائد صورت ، شیو کردن است و اکثر خانم ها به علت راحتی و سرعت بالایی که در این روش دارند ، این راه را پیش گرفته اند . ولی اکثرا این تصور را دارند که بعد از شیو کردن موهایشان ، ضخامت آنها بیشترمیشود ، اما به دلایل علمی این تصور کاملا اشتباه است .

آیا اصلاح صورت با تیغ برای پوست مضر است؟- دترلند

اصلاح با موچین : یکی دیگر از راه هایی که خیلی از خانم ها برای اصلاح صورتشان انتخاب میکنند ، برداشتن موهای زائد با موچین است . شاید استفاده از موچین زمان بر باشد ، اما در عوض دیرتر رشد میکند . اگر موهایتان را از ریشه با موچین بردارید ، مدت زمان بیشتری طول میکشد تا دوباره رشد کند . این روش نسبت به شیو کردن درد بیشتری دارد و نیازمند آن است که زمان بیشتری را برای آن صرف کنید . برای استفاده از موچین باید صورتی تمیز و نرم داشته باشید . حتما آن را ضدعفونی کنید و سپس موهایتان را دونه دونه و در جهت رشدشان بردارید .

بهترین روش های اصلاح و از بین بردن موهای زائد صورت(دائم و موقت)

وکس کردن : یک از راه های دردناک دیگر که بر خلاف تصور ، طرفداران خودش را دارد ، وکس کردن است . شما با مایع داغ وکس صورتتان را اصلاح میکنید و شاید این درجه حرارت باعث آسیب رساندن به پوست صورتتان بشود . و همینطور عواقبی مانند ایجاد آکنه را برای شما داشته باشد . پس پیشنهاد میشود تا حد الامکان از این روش دوری کنید تا حتی دچار شل شدن پوست هم نشوید .8 روش برای رفع موهای زائد صورت زنان در خانه | دیجی‌کالا مگ

بند انداختن : بند انداختن جز قدیمی ترین روش ها است و حتما شما هم در خانه هایتان با این صحنه مواجه شده اید و تصویری از صورت قرمز اطرافیانتان را به یاد میاورید. با همه ی این وجود بند انداختن بهترین روشی است که به شما پیشنهاد میشود . اما باید بتوانید به اندازه ی کافی در آن مهارت داشته باشید و به ابروهایتان فرم دلخواهتان را بدهید . به کمک یک نخ ، موهای زائد پوست صورت شما از ریشه خارج میشود و در طولانی مدت میتواند تاثیر بهتری داشته باشد . توجه داشته باشید برای اینکه بعد از اصلاح صورت جوش نزنید ، سریعا بعد از بند انداختن ، صورتتان را با آب سرد بشویید .

روش بند انداختن صورت با پا و 2 روش جالب دیگر + آموزش کامل اصلاح

 برای مشاوره در زمینه های تخصصی میتوانید از متخصصان آذینرو کمک بگیرید .