0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
روتین پوستی مناسب چگونه است ؟ - آرایشی آذینرو

طراوت و شادابی صورتتان تا چه حد برایتان مهم است ؟

شما تا چه حد به سلامت پوستتان اهمیت میدهید ؟

 آیا روتین پوستی مختص به خودتان را دارید ؟

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا کمکتان کنیم که چگونه به روتین پوستی دلخواهتان دست پیدا کنید .

روتین پوستی چیست ؟

شما شاید برای کار ، درس ، تفریح و هر امور دیگری یک روتین ثابت داشته باشید و همیشه طبق آن پیش بروید . برای اینکه در مدت مشخصی تاثیر خاصی ببینید ، موارد از پیش تعیین شده ای رو با یک برنامه ی مشخص و ثابتی انجام میدهید . روتین پوستی مناسب به شما کمک میکند که هم یک زندگی با برنامه تری برای خودتان بسازید و به کمک آن به شادابی پوستتان رسیدگی کنید . داشتن یک روتین پوستی مناسب در بالا رفتن اعتماد به نفس و روحیه بهتری در شما موثر است .

چگونه یک روتین پوستی مناسب برای خودمان در نظر بگیریم ؟

برای اینکه روتین پوستی مناسبی داشته باشیم ابتدا باید نوع پوست خود را تشخیص بدهیم و متناسب با آن اقدام کنید . امروزه با توجه به اینکه محصولات مراقبی بسیار زیادی تولید میشوند ، شما با توجه به بودجه ی خودتان میتوانید از سری محصولات یه برند خاص استفاده کنید . امروزه در بازار محصولات با کیفیت و مرغوبی عرضه میگردد که شما میتوانید با کمک گرفتن از مشاوره ی رایگان متخصصان آذین رو به محصولات مدنظر خود دست پیدا کنید .

بهترین کرم دور چشم چیست و در روتین پوستی ما تاثیر چه تاثیری دارد؟

چرا باید روتین پوستی داشته باشیم ؟

روتین پوستی از واجبات تمامی بانوانی است که برای سلامتی و روحیه خود ارزش قائل هستند . شما برای اینکه روزانه در برابر آفتاب ، گرد وغبار هوا قرار دارید ، سردی و گرمی جو بر پوست شما موثر است ، باید بتوانید مراقبت های ویژه را رعایت کنید . روتین روزانه ، روتین شبانه ، روتین هفتگی یا ماهانه از روتین هایی هستند که شما در بازه های معلومی آنها را رعایت میکنید .

با انواع روتین های پوستی آشنا شویم !

روتین پوستی روزانه : در طول روز باید پوست خود را آماده کنید تا هیچ نور یا اشعه ای به آن آسیب نرساند و بیشتر جنبه ی مراقبتی دارد .

روتین پوستی شبانه :  خیلی فرق خاصی ندارد که در خانه بمانید یا در بیرون از خانه مشغول باشید ، به هرحال یکسری آلودگی ها روی صورت شما نقش میبندد که باید آنها را تمیز کنید و با صورت پاکیزه به رخت خواب بروید .

روتین پوستی هفتگی : استفاده از لایه بردارها و ماسک های مخصوص به پوستتان را هفتگی استفاده کنید تا تاثیر شگرف آن را ببینید .مراحل روتین پوستی؛ بایدها و نبایدهای مراقبت از پوست - مجله خانومی

در روتین پوستی از چه محصولاتی استفاده میکنیم ؟

شوینده : شوینده ها موادی هستند که میتوانید آن را روی صورت بزنید و با مالش کمی موجب شوید تا روی صورت شما کف کند و با آب سرد صورتتان را آبکشی کنید .

تونر : تونر برای تنظیم کردن PH  صورت استفاده میشود. در واقع پوست صورت را آماده میکند تا بتوانید مواد دیگر را روی آن بزنید . بعد از استفاده از تونر نیاز نیست صورت خود را بشویید .

سرم : سرم ها محلول هایی هستند که از مولکول های کوچک غنی شده اند و درعین حال غلظت زیادی دارند که آن را به پوست شما میرسانند . در ساختار سرم ها بسیاری از ترکیب هایی که غیرضروری هستند ، حدف شده است و مواد موثر جایگزین آن شده است .

مرطوب کننده : پوست زیبای شما نیاز به آبرسانی و رطوبت دارد که با این محصول میتوانید آن را تامین کنید .

کرم دور چشم : برای رفع چین و چروک و خشکی دور چشم از کرم های مخصوص دور چشم استفاده میکنید تا حالتی سرحال به آن ببخشید . این کرم را به میران کم و با ضربه آرام دور چشم پخش کنید .

ضد آفتاب : نور خورشید و اشعه های مضری که از آن به سطح پوست ما میرسد ما را در معرض خشکی پوست ، پیری زو درس و مشکلات این چنینی قرار میدهد . برای جلوگیری از این آسیب ها باید ضد آفتاب را در روتین خود اضافه کنیم .

اگر تصمیم دارید که روتین پوستی مناسبی را روی پوستتان اعمال کنید ، از مشاوران و متخصصان آذینرو کمک بگیرید .