0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
رنگ مویی که به چهره ی من میاید ؟ - آرایشی آذینرو

شاید تا به حال بارها موهای خود را رنگ کرده باشید ، اما به دلایلی از رنگ موهای خود راضی نباشید . این حتما به این معنا نیست که رنگ  موهای شما خوشایند نیست ، بلکه میتواند به این معنی باشد که این رنگ به شما نمیاید . در حقیقت این که چه رنگ مویی را برای خود انتخاب کنید ، وابسته به رنگ پوست شما است و در نهایت باید تناسبی بین رنگ مو و رنگ پوست شما ایجاد شود . شما ممکن است گران ترین آرایشگاه یا معروفترین رنگ مو را برای رنگ کردن انتخاب کنید اما بدون تحقیق و استفاده از نظر کارشناسان ، نتیجه ای بدی را به بار بیاورید.

چه رنگ مویی مناسب پوست صورت من است ؟

ابتدا باید رنگ پوست خود را بشناسید تا راحت تر رنگ موهایتان را انتخاب کنید .حالا با انواع پوست و رنگ هایی که مناسب آن است آشنا شویم .

رنگ مویی که برای پوست های سفید مناسب است : بهترین انتخابی که با این رنگ پوست میتوانید داشه باشید ، رنگ های طلایی ، کاراملی و یا عسلی است .جدیدترین ترند رنگ رژ لب 2020 برای بهار و تابستان با عکس | کالیستا

رنگ مویی که برای پوست های گرم مناسب است : شاید پوست شما گرم باشد و به دنبال بهترین گزینه برای رنگ کردن موهایتان باشید ، پیشنهاد ما به شما قهوه ای سرد ، شکلاتی ، عسلی ، و بلوطی است .

رنگ مویی که برای پوست های گندمی مناسب است : اگر شما هم رنگ پوستی شبیه به تصویر زیر دارید و رنگ چهره ی شما حالت گندمی و تیره دارد ، بهتر است از رنگ موهای دودی ، یا رنگ موهایی که قرمز گرم دارند و یا رنگ موهای فانتزی استفاده کنید ، رنگی شبیه به صورتی یا آبی . حتی رنگ موی نسکافه ای برای شما گزینه ای مناسب است .

رنگ موی مناسب برای پوست سبزه - shebreh.com

چگونه رنگ پوستم را بشناسم ؟

با استفاده از سه روش زیر، به تناژ رنگی خود برسید .

رنگ رگ هایتان : میتوانید زیر نور خورشید رنگ پوستتان را امتحان کنید . بازوی دستتان را به طرف بالا نگه دارید و با دقت به رنگ رگ هایتان توجه کنید . اگر رنگ های بنفش یا آبی را مشاهتده کردید ، رنگ پوست شما سرد است . اما اگر رگ های پوست شما ، سبز رنگ است ، پوست شما گرم است . اما شاید هیچ کدام از اینن رنگ ها را مشاهده نکردید ؛ در این حالت میتوانیم بگوییم که رنگ پوست شما خنثی است .

رنگ زرد یا صورتی پوست : برای تشخیص رنگ پوست با این روش ، بهتر است که رو به روی آینه بایستید و نور محیط مناسب باشد و از نورهای اضافی استفاده نشده باشد . یک تکه کاغذ را در نزدیکی پوست خودتان نگه دارید . اگر پوست شما نسبت به رنگ کاغذ زرد باشد ، پوست شما گرم است . اگر رنگ پوست شما صورتی باشد ، پوست شما خنک است . باز هم اگر رنگ خاصی را نتوانستید تشخیص دهید ، پوست شما خنثی است .

ته رنگ پوست صورت : برای اینکه رنگ پوست خود را تشخیص بدهیم ، روش دیگری هم وجود دارد . شما میتوانید از یه فویل طلایی و نقره ای کمک بگیرید . یکی از فویل ها را در دست چپ و دیگری را در دست راست خود نگه دارید . دقت کنید فویل ها به گونه ای در دست شما باشد که نور را به صورت شما بازتاب نکند . درخشیدن فویل طلایی رنگ به این معنا است که شما رنگ پوستی گرم دارید ؛ اما درخشیدن فویل نقره ای رنگ به این معنا است که شما پوستی سرد دارید . برای اینکه خیلی راحت تر این موضوع را درک کنید ، از زیورآلاتی که میندارید هم کمک بگیرید . اگر زیورآلات نقره ای رنگ بیشتر به شما میاید ، رنگ پوست شما سرد ولی اگر زیورآلات طلایی بیشتر به شما میاید ، پوست گرمی دارید .

رنگ موی مناسب برای سن 30 سال - بهترین رنگ با توجه به رنگ پوست

برای انتخاب رنگ موی مناسب پوستتان و اطلاع درباره ی برند های مختلف از مشاوران و متخصصان آذینرو کمک بگیرید.