0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
رایحه خوب بدن و تاثیر آن در ملاقات ها - آرایشی آذینرو

همانطور که میدانید ، هنگام حضور در یک جمع ، عوامل موثری وجود دارد که بر جذابیت شما نقش دارند . آراستگی ظاهری شما و بوی خوش ، از اولین نکاتی است که توجه اطرافیان را به شما جلب میکند . شما علاوه بر اینکه میتوانید با رعایت این نکات ، حس خوبی به دیگران بدهید و توجه آنهارا جلب کنید ، اعتماد به خود را هم بالا تر برده و با روحیه مناسب تری در حضور دوستان ، همکاران و آشنایان خودتان قرار میگیرید .

چگونه میتوانیم همیشه خوشبو باشیم ؟

خوش بو بودن یک مزیت به شمار میرود و اینکه چگونه همیشه خوشبو و مرتب باشید ، نباید وابسته به دوش گرفتن و لباس های تازه اتو کشیده شده باشد . فرض کنید بعد از ورزش از باشگاه خارج میشود و تمایل دارید که بوی خوبی داشته باشید ؛ تنها راه رسیدن به این هدف استفاده از عطر و ادکلن های گرانبها نیست . ما با روش های دیگری این رایحه را در بدن خود ایجاد میکنیم .

رژیم غذایی صحیح : مواد غذایی مانند پیاز و سیر و همینطور ادویه ها علاوه بر اینمکه باعث بوی بد دهان میشوند ، از رایحه ی خوب بدن جلوگیری میکنند . از طرفی خورن سبزیجات ، میوه های تازه و پروتئین ها عاملی هستند تا بدن شما بوی بهتری را به خودش بگیرد  پس بهتر است بگوییم شما بوی چیزی که میخورید را میدهید .

نحوه ی شستن لباس هایتان : جالب است بدانید که تولید کنندگام مواد شوینده برای شستشو ی لباس ها ، خودشان از رایحه های مختلفی استفاده میکنند . هنگام خرید میتوانید طبق بوی مورد علاقه ی خودتان خرید کنید . سعی کنید لباس هایتان را طبق دستور و عمل خاص خودشان بشویید . همینطور خشک  کردن لباس ها در فضای باز تاثیر خوبی در ماندگاری عطر خوب شوینده ها دارد .۱۰ نکته که در شستن لباس باید رعایت کنیم - همشهری آنلاین

آبرسانی به پوست : آبرسانی کردن به پوست تاثیر خیلی خوبی در خوش بو ماندن بدنتان دارد . هنگامی که شما پوستتان را مرطوب میکنید از تجمع بوی بدن در بدن جلوگیری کرده اید و به پوست خود روح میبخشید . برای این امر شما میتوانید از مرطوب کننده های طبیعی پوست کمک بگیرید .

عطر زدن به نقاط مناسب : برای اینکه خوشبو باشید لازم نیست نصف شیشه عطر را روی خودتان اسپری کنید . فقط کافیست روی یکسری نقاط که تاثیر بیشتری دارند از عطرتان بزنید. نقاطی مثل پشت گوش ها ، قفسه ی سینه ، زانوها و به کل بخش هایی که نبض دارند بهترین جا ها برای عطر زدن است .

از خوشبو کننده های متنوع استفاده کنید : شما میتوانید علاوه بر اینکه فقط از ادکلن استفاده کنید ، مام بزنید ، بادی اسپلش و لوسیون های مختلف را امتحان کنید و چندین لایه خوشبو روی پوست ایجاد کنید تا این رایحه ها ماندگاری بالاتری داشته باشند .

جلوگیری از بوی بد پاها : شاید شما از دسته افرادی هستنید که به علت زیاد سر پا ایستادن ، عفونت های پوستی ، استرس بیش ار حد و ... از بوی بد پاهایتان خجالت بکشید . شما برای فرار از این بو میتوانید روزانه  دو بار پاهایتان را بشورید ، تند تند کفشتان را عوض کنید و از جوراب های با کیفیت استفاده کنید . راه های عملی زیادی نیز برای از بین بردن بوی پاها مناسب است .

مسواک بزنید : مسواک زدن پس از هر وعده ی غذایی ، تاثیر خیلی خوبی در روابط شما خواهد داشت . خودتان به راحتی میتوانید مقایسه کنید که اگر هنگام مذاکرات بوی خوبی داشته باشید نتیجه بهتری میگیرید یا بالعکس . بهتر است که از خمیر دندان های معطر استفاده کنید .

 بعد از اینکه نکات این چنینی را به صورت طبیعی رعایت کردید ، میتوانید عطر و ادکلن های دلخواهتان را روی لباس و پوستتان بزنید تا بوی خوشایند تری را به دیگران منتقل کنید .

عطر ماه تولد شما چیست؟ چرا باید از عطر ماه تولدتان استفاده کنید؟ | میس و  مستر

شما برای اینکه بخواهید رابطه ی خیلی خوبی با دیگران برقرار کنید و حتی حرف های خودتان را موثر تر واقع کنید ،بهتر است به خوشبو ترین حالت ممکن کنار آنها حضور داشته باشید تا هم خودتان خلق و خوی بهتری داشته باشید ، هم آنها بتوانند به زیباترین حالت با شما معاشرت کنند . بسیار طبیعی است که ما  انسان ها جذب افرادی میشویم که بوی جذاب تری برای ما دارند .

 ما ، پشتیبانان و متخصصان آذین رو ،  برای راهنمایی و مشاوره به شما عزیزان در هر زمینه ای آماده ایم .