0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
جلوگیری از ریزش مو - آرایشی آذینرو

جلوگیری از ریزش مو

موهای ما بخش ارزشمندی از وجودمان هستند که مراقبت و نگهداری خوب ار آنها در زیبایی ما نقش بسیار زیادی دارد . متاسفانه گاهی اوقات در برخی افراد به دلایل مختلفی ، ریزش مو بسیار زیاد میشود . اما این موضوع نگران کننده نیست . چون به روش های مختلفی میتوان آن را درمان کرد و از ریزش موها جلوگیری کرد . در ادامه ی این مقاله با این روش ها آشنا میشویم .

 چگونه از ریزش موهای سرمان جلوگیری کنیم ؟

با استفاده از روش های سنتی و مدرن میتوانیم از ریزش موهای سرمان جلوگیری کنیم .با این روش ها آشنا شویم :

ریزش موی سر: علت انواع مختلف ریزش مو چیست؟ و راه های جلوگیری از آن کدامند؟

استفاده از شامپوهای ضد ریزش : این شامپوها کاملا اصولی ساخته شده است . در فرمولاسیون این شامپوها موادی وجود دارد که باعث تقویت موها میشود و ریشه ی آنها را محکم تر میکند . این شامپوها بسته به نوع موها و پوست سر شما متفاوت است که برای تهیه ی آن باید از متخصصان کمک بگیرید .

درست خشک کردن موهایمان : به دلیل اینکه ریشه ی موها بعد از حمام کردن بسیار ضعیف است ، باید در مراقبت کردن ار آنها بعد از حمام هوشیار باشیم . با روش هایی که در مقاله های قبلی آموزش دادیم این کار را انجام دهید .

جلوگیری از آفتاب شدید : تابش آفتاب بسیار شدید مخصوصا برای طولانی مدت تاثیر خیلی زیادی در ریزش موهایتان دارد و این امر به ریشه هایتان ضربه ی جدی وارد میکند . با استفاده از یک کلاه یا روسری از تابش نور خورشید به ریشه ی موهایتان جلوگیری کنید .

استفاده از زینک : قرص زینک از ریزش موهایتان جلوگیریر میکند و در عین حال باعث تقویت موهایتان میشود . علاوه بر این ها مزیت های زیادی در این قرص وجود دارد که با مصرف آن در بازه ی کوتاهی متوجهش خواهید شد . اگر احیانا به مصرف قرص حساسیت دارید ، از مواد غدایی ای که دارای زینک هستند مصرف کنید .

مراقبت از موها : با مراقبت های  دوره ای از موهایتان ، روند ریزش آن را کمتر کنید  . برای مثال میتوانید از روش های مختلفی مثل بوتاکس مو، کراتین مو ، پروتئین تراپی مو کمک بگیرید . حتی به شما پیشنهاد میشود ریشه های موهایتان را لیفت کرده و یا پوست سرتان را پاکسازی کنید .

متخصصان آذینرو ، آماده ی مشاوره ی رایگان به شما هستند .

.