0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
تغییرات چهره با استفاده از لنز - آرایشی آذینرو

آیا شما هم برای زیبا به نظر رسیدن چشم هایتان از لنز استفاده میکنید ؟

 یا اینکه به خاطر سختی مراقبت های ویژه از آن ،  آن را در آرایش هایتان به کار نمیبرید .خب در این مقاله شما را با انواع لنزهای طبی و فانتزی و کاربرد های آن آشنا میکنیم.

لنز چیست و چه کاربردی دارد ؟

لنزها یکسری دیسک های با ظرافت و شفاف هستند که به شکل محنی طراحی شده و قابل استفاده در چشم است .

لنز ها ابزارهای آرایشی هستند که هم میتوانند جنبه ی پزشکی داشته باشند و هم جنبه ی زیبایی و هر کسی متناسب با چشم های خودش و با سلیقه ی شخصی از آن استفاده کند .

فروش لنز طبی رنگی در تهران | فروش انواع لنزهای طبی و رنگی در تهران

با انواع لنز ها آشنا شویم .....

لنز های فانتزی و رنگی :

ابن مدل از لنز ها بیشتر جنبه ی زیبایی دارند و برای جلوه ی بهتر و بیشتر چشم شما استفاده میشوند . برای این منظور تا حد ممکن به حالت طبیعی ساخته شده است .شما حتی میتوانید برای اینکه لنزهای رنگی با آرایش و رنگ موهایتان هم خوانی داشته باشند ، رنگ های آن ها را شبیه به هم انتخاب کنید تا در آخر خیلی آراسته تر به نظر برسید .برای اینکه تغییر آنچنانی در چهره ی خود نداشته باشید ، بهتر است که رنگ های تیره تر و ملایم را انتخاب کنید ، رنک هایی مثل مشکی ، قهوه ای یا عسلی . اما اگر دوست دارید تفاوت شما به راحتی مشخص شود ، از رنگ های روشن تر استفاده کنید .

لنز های طبی :

بسیاری از افراد رو میبینید که عینکی هستند و شاید در شرایط مختلف بسیار اذیت شوند و نتوانند مداوم آن را روی چشم هایشان نگه دارند . پس لنز میتواند جایگزین بسیار مناسبی برای استفاده از عینک باشد . در مهمانی ها ، مراسم و زمان هایی که گداشتن عینک روی چشمانتان چندان برایتان خوشایند نیست ، میتوانید لنز های طبی گوناگون را انتخاب کنید .استفاده از لنز برای کسانی که عمل زیبایی بینی انجام داده اند یا اینکه روزانه بسیار جنب و جوش دارند ، و در عین حال چشمان آنها ضعیف میباشد ، انتخاب بسیار مناسبی است .این نوع از لنزها برای اهداف پزشکی و برای قدرت بخشیدن به بینایی شما توسط پزشک به شما معرفی میشود . لنز های طبی در دو دسته ی رنگی و بی رنگ طراحی شده است که با توجه به سلیقه ی خودتان آن را انتخاب میکنید .

چرا لنز چشمی از عمل لیزیک بهتر است؟ - مطالب مفید عینک آفتابی ، عینک طبی ،  عینک مطالعه ، انواع لنز و عدسی

روش قرار دادن لنز درون چشم :

برای جلوگیری از انتقال آلودگی ها دستانتان را با شوینده های بهداشتی بشوئید .

هر لنز در جایگاه مخصوص خودش قرار میگیرد و هر کدام برای یک چشم شما است . دقت کنید که لنزهایتان را جا به جا نگدارید . مثلا لنز چپ در چشم راست و لنز راست در چشم چپ قرار نگیرد . 

زمانی که آن را برمیدارید با ناخن هایتان برخورد نکند تا پاره شود . سعی کنید با سر انگشتانتان لنز را در حالت مقعر نگه دارید .

با یک دست پلکتان را باز کنید تا راحت تر لنز را درون چشم بگذارید.

لنز باید روی مردمک چشم شما قرار بگیرد ، به این منظور سعی کنید پلک نزنید تا درون جای خودش قرار بگیرد . همچنین به لنز خیره نشوید .

بعداز گذاشتن لنز چند بار پلک بزنید و چشمتان را در جهات مختلف بچرخانید . 

استفاده از لنز برای اولین بار؛ بایدها و نبایدها | ستاره

چرا پس ار استفاده از لنز چشم هایمان دچار سوزش میشود ؟

اگر احساس سوزش دارید شاید نکات ایمنی را برای استفاده از لنز رعایت نکرده اید . حتی حساس بودن چشم های شما هم بی دلیل نیست . برای اینکه دچار عواقب آن نشوید ، از لنز های مرغوب و با کیفیت خریداری کنید .

نکات مربوط به استفاده از لنز:

به هبچ عنوان با لنز به داخل استخر نروید . آب استخر پر از میکروب بوده و باعث نفود آنها به داخل لنز میشود .

اگر قصد آرایش کردن دارید ، ابتدا آرایش کنید ، سپس لنز را در چشم هایتان قرار دهید تا لوازم آرایشی باعث سوزش چشم هایتان نشود .

بیشتر لنزها قابلیت اینکه با آنها بخوابید را ندارند ، پس از خوابیدن با آنها پرهیز کنید .

مواد شوینده ای که با آن دستانتان را میشویید به لنز برخورد نکند ، این کار میتواند باعث خشکی چشم های شما بشود .

وقتی لنزها را از جایشان خارج میکنید با گرد و غبار تماس نداشته باشند تا چشم های شما را اذیت کنند .

در آخر : 

باید به این نکته توجه کنیم که چشم های ما بخش ارزشمندی از بدن ما هستند و باید از این نعمتی که در اختیار ماست به نحو احسن استفاده کنیم . بیشتر از آن قدردانی کنیم و برای زیبا تر کردن آنها از ابزار آرایشی باکیفیت بهره ببریم .

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره ی رایگان با مشاوران و متخصصان آذینرو تماس بگیرید .