0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
تاثیر کانتورینگ صورت بر زاویه سازی - آرایشی آذینرو

کانتورینگ صورت چیست ؟

کانتورینگ صورت به معنای استفاده کردن از رنگ های مختلف روی صورت است تا برجستگی ها را در قسمت های دلخواه شما ابجاد کند . در واقع شما با ایجاد سایه ها زیبایی های روی صورت خودتان را نمایان تر و نواقصی را که دوست ندارید ، پنهان میکنید . به طور کلی استخوان بندی صورت شما با کانتورینگ بیشتر جلب توجه میکند .

روش های کانتورینگ صورت چیست ؟

کانتور کردن همان زاویه سازی روی صورت است که برای آن از روش های مختلفی استفاده میکنیم . یکی از روش هایی که امروزه باب شده است ، تزریق فیلر و ژل است . اما علاوه بر آنها به کمک  تزریق چربی و بوتاکس هم کانتورینگ انجام میدهند . اما این تکنیک فقط با تغییرات فیزیکی روی صورت انجام نمیشود . شما با تکنیک های خاص آرایشی هم میتوانید صورتتان را کانتور کنید .

اهمیت کانتورینگ ؟

 کانتورینگ صورت مهم ترین و اصلی ترین پایه در آرایش است به گونه ای که میکاپ آرتیست ها این تکنیک را برجسته ترین تکنیک در تغییر چهره میدانند . برای اینکه چهره ای با زاویه ی دلخواه خودتان داشته باشید ، ما را در ادامه ی این مقاله همراهی کنید . همانطور که گفتیم شما میتوانید به روش های زیر صورت خود را کانتور کنید :

کانتور کردن ن صورت با تزریق ژل

کانتور کردن صورت با تزریق چربی

کانتور کردن صورت با تزریق بوتاکس

کانتور کردن صورت با جراحی

کانور کردن صورت با لیفت نخ

کانتور کردن صورت با گریم

ابزارهای آرایشی برای کانتورینگ صورت چیست ؟

کانتور: برای باریک کردن ، استخوانی کردن و کوچک تر کردن بخش هایی از صورت استفاده میشود .

کانسیلر: برای بزرگتر نشان دادن ، برای پوشاندن جوش و لک در صورت استفاده میشود  .

این دو ابراز مکمل همدیگر هستند تا ترکیبی زیباتر را از صورت شما بوجود بیاورند . میدانیم که رنگ های تیره برای  کوچک نشان دادن و رنگ های روشن برای بزرگتر نشان دادن موثر هستند . به همین نسبت هم از رنگ روشن  کانسیلر و رنگ تیره ی کانتور استفاده میکنیم .

چگونه با ابزارهای آرایشی صورتمان را کانتور کنیم ؟

برای اینکه از کانتور استفاده کنیم لازم است بدانیم که پوست باید آماده سازی شده باشد ، باید از آبرسان ، نرم کننده و کرم پودر استفاده کنیم . شما میتوانید روی گونه ، بینی ، پیشانی ، لب و چونه کانتور بزنید .

 

در رابطه با کانتور کردن پیشانی فقط در حالتی پیشنهاد میشود که شما پیشانی بزرگی داشته باشید ، در غیر اینصورت پیشانی شما کوچک تر میشود . چون در کل ماهیت کانتور اینگونه است که بخش هایی از صورت را از حالت طبیعی خود کوچکتر کند. وقتی کانتور را روی پیشانی زدید آن را با براش به سمت بیرون فید کنید .

برای کانتور کردن بینی دقت کنید که براش شما باید باریک و نوک تیز باشد . برای اینکه بهتر این موضوع را درک کنید ، شبیه به عکس زیرعمل کنید . این کار باعث قلمی تر شدن بینی شما میشود .

کانتور کردن انواع بینی

برای کانتور کردن گونه ها ، شما باید تشخیص دهید که چهره ی شما چه حالتی دارد ، و نسبت به آن زاویه ای را که مبخواهید انتخاب کنید و به روش خاصی کانتور بزنید . ولی در حالت کلی کانتور را باید روی برامدگی های استخوان بزنید و به سمت داخل فید کنید .کانتور چیست؟ - باریخت

برای استفاده از کانسیلر بخش های زیر پیشنهاد میشود .

وسط پیشانی ، زیر چشمان ، زیر خط کانتور گونه ، وسط چانه ، وسط ببنی .

همانطور که میبینید ، ترتیب استفاده از کانسیلر و کانتور در تصویر زیر مشخص است .آموزش کانتور مخصوص صورت های مربعی+ تصاویر

کانسیلر یکی از پرکاربرد ترین ابزار آرایشی است که علاوه بر بزرگتر کردن یکسری بخش ها برای از بین بردن قرمزی ها هم بکار میرود.

 ما ، پشتیبانان و متخصصان آذینرو ،  برای راهنمایی و مشاوره به شما عزیزان در هر زمینه ای آماده ایم .