0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
تاثیرات ژل ابرو - آرایشی آذینرو

ژل ابرو چیست و چه کاربردی دارد ؟

ژل ابرو یک محصول آرایشی است که تاثیرات نامحسوسی را در چهره ی شما بوجود میاورد . اگر شما ابروهای نامرتب و رو به پایینی دارید ،  به کمک ژل ابرو میتوانید آن ها را مرتب کنید و سر و سامان بدهید . ژل ابرو محصولی شبیه به ریمل ابرو است اما تفاوت آنها در این است که ژل ابرو بی رنگ است و صرفا به ابروها حالت میدهد اما میتواند جنبه ی تقویتی هم داشته باشد .

چرا باید از ژل ابرو استفاده کنیم ؟

 ژل ابرو یکی از ابزارهایی است که امروزه استفاده از آن بسیار باب شده است .به چهره ی بسیاری از افراد که نگاه کنید ، متوجه ابروهای یکدست و مرتب آنها میشوید که شانه شده است و همگی به یک جهت نظم داده شده اند . شما هم برای ظاهر آراسته تری در صورتتان میتوانید از ژل ابرو کمک بگیرید . اگر شما ابروهای کوتاه یا بسیار کم پشتی دارید ، پیشنهاد میشود که از تاثیرات فوق العاده ی ژل ابرو بهره ببرید .

ژل ابرو چیست و چگونه از ژل لیفت ابرو استفاده کنیم؟ - فروشگاه حافظ خورشید  جنوب

چگونه از ژل ابرو استفاده کنیم ؟

برای استفاه از ژل ابرو باید صورت تمیزی داشته باشید . قبل از استفاده ابروهایتان را مرتب کنید و اگر موی اضافه ای دارید ، آن را با موچین بردارید . اگر آرایش کرده اید ، در مرحله ی آخر از آن استفاه کنید . به این منظور در ابتدا ابروهایتان را به سمت بالا شانه کنید . اگر خواستید به ابروهایتان سایه ابرو بزنید یا مداد ابرو بکشید . بعد از اینکه ابروها کاملا آماده شد ، با ژل ابرو آن ها را حالت میدهید و بعذ از چند دقیقه صبر کردن ، میبینید که در همان حالت خشک شده است . شما به راحتی میتوانید با برس ژل ابرو به ابروهایتان حالت بدهید و به شکل دلخواه خودتان آن را درست کنید .

ژل ابرو میتواند باعث ریزش ابروهایمان بشود ؟

استفاده از ژل ابرو نه تنها باعث ریزش موهای ابروی شما نمیشود ، بلکه باعث تقویت شدن آن هم میشود . بسیاری از این محصولات تقویتی هستند و به پرپشت شدنن ابروی شما کمک میکند .

شما میتوانید با کمک گرفتن از مشاوران و متخصصان آذینرو بهترین انتخاب خود را داشته باشید .