0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
تاریخ مصرف لوازم آرایشی_آرایشی آذینرو

اهمیت تاریخ مصرف لوازم آرایشی

از جایی که لوازم آرایشی به طور مستقیم با پوست شما در ارتباط است ، میطلبد که اهمیت بسیار ویژه ای به کیفیت آن و تاریخ مصرف آنها داشته باشید . برای اینکه پوست خود را درگیر بیماری و آسیب های پوستی نکنید ، با دقت بیشتری به خرید خود اقدام کنید.

محصولات آرایش تا چند وقت تاریخ مصرف دارند ؟

برخی از خانم ها به علت بدعادتی خودشان را مجبور میکنند تا جایی که میشود ، از محصولاتشان استفاده کنند و بعدش ظرف آنها را دور بریزند . این در حالی است که خطرات خیلی زیادی شما را تحدید میکند و باعث ایجاد مشکلات پوستی در شما میشود . مخصوصا محصولات آرایشی که مربوط به چشم ها است و اگر بعد از گذشت تاریخ مصرفشان از آنها استفاده کنید ، آسیب های جبران ناپریذی را برای شما به بار میاورند .

تاریخ مصرف محصولات آرایشی به چه عواملی بستگی دارد ؟

طول عمر محصولات آرایشی با یکدیگر متفاوت است . تاریخ انقضای محصولات به نوع آن محصول ، به چگونگی استفاده از آن و همینطور به مدت زمانی که پلمپ بوده است بستگی دارد . برای مثال محصولاتی مثل ریمل یا خط چشم  که از آنها به طور مستقیم روی چشمانمان استفاده میکنیم ، بسیار حساس هستند و باید خیلی زود به زود  آنها را دور ریخته و از محصولات جایگزین استفاده کنیم .  پیشنهاد میشود ، نهایتا بعد از 3 الی 4 ماه بعد از اینکه در حال استفاده از این محصول هستید ، آن را دور ریخته و دوباره یک ریمل و خط چشم نو جایگزین کنید .

تاریخ مصرفی که روی محصولات آرایشی درج شده است ، تا چه حد ما را راهنمایی میکند ؟

روی همه ی محصولات آرایشی مرغوب و با کیفیت ، قطعا نشانه هایی از استاندارد و تاریخ مصرف مشاهده میکنید . این تاریخ بیانگر میزان ماندگاری این محصولات است. این تاریخ ذکر شده روی محصولات به شما میگوید که بعد از باز کردن آنها تا چه بازه ای میتوانید از آن استفاده کنید و بعد از گشدت این مدت حتی اگر مقداری از آن هم باقی مانده بود ، آنرا دور بریزید .

آخرین خبر | لوازم آرایش با چی و چطور ساخته میشن؟

بکار گیری از محصولاتی که تاریخ مصرف آنها گذشته است ما را با چه خطراتی روبه رو میکند ؟

لوازم آرایش هایی که تاریخ آنها گذشته باشد ، خشک و بی کیفیت میشوند . افرادی برای مرطوب کردن و استفاده ی مجدد از آنها ، سعی میکنند با اضافه کردن آب جوش ، دوباره از آنها استفاده کنند . این کار به شدت مضر است و آلودگی های مواد آرایشی را زنده کرده و به داخل ظرف راه میدهد . لوازم های آرایشی که تاریخ مصرف آنها گذشته باشد ، گوله گوله و توده ای شکل میشوند . تعداد بسیار زیادی از باکتری ها روی آنها ایجاد میشود که استفاده از آنها شما را دچار مشکلات پوستی مثل آکنه ، بثورات ، عفونت های چشمی ، التهاب روی پوست و لب ها ، گل مژه میکند .

 

شما در فروشگاه اینترنتی آذینرو، میتوانید خرید مرغوب ترین و با کیفیت ترین محصولات را تجربه کنید .