0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
انواع براش های آرایشی - آرایشی آذینرو

براش های آرایشی ابزارهایی هستند  که شما با استفاده از آنها خیلی راحت تر مواد آرایشی را روی صورتتان پخش میکنید و میتوانید بدون دخالت دست و کثیف شدن آن این کار را با کیفیت بهتری انجام دهید تا نتیجه ی رضایت بخش ان را ببینید .

با انواع براش های آرایشی و کاربرد آنها آشنا شویم .

براش کابوکی و کاربرد آن : براش کابوکی دسته ی کوتاهی دارد و موهای آن غیرمتراکم ولی پرپشت است .شما با استفاده از این براش میتوانید پنکک را روی صورتتان پخش کنید و از دخالت دستانتان جلوگیری کنید .براش کابوکی برند یور YOUR مدل KB01 - فروشگاه لیلیان مد

 براش بادبزنی و کاربرد آن : همانجوری که از اسم این براش مشخص است ، این براش مثل بادبزن عمل میکند و سر تختی دارد که شما به کمک آن میتوانید رژگونه ، برنزر یا فودر فیکس روی صورتتان بزنید . یکی از کاربرد های خوبی که این براش دارد این است که با آن میتوانید مقدار اضافی از سایه ای یا مواد دیگری که روی صورتتان ریخته داستت را بتکانید .

براش بادبزنی سایز کوچک Nine beauty - گالری پرگاس | فروش آنلاین لوازم  آرایشی، بهداشتی و مو کلیپسی

براش قاشقی و کاربرد آن : براش های آرایشی قاشقی در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی شده است که شما میتوانید هم به صورت تکی و هم به صورت پک آنها را خریداری کنید . براش های قاشقی کوچک برای سایه زدن ،براش های متوسط مناسب برای کانسیلر زدن و براش های بزرگتر برای کرم پودر مناسب است .

خرید و قیمت براش قاشقی (مسواکی) | ترب

براش آرایشی خط چشم و کاربرد آن : اگر شما نمیتوانید به راحتی با خط چشم های مایع مویی و ماژیکی برای خودتان خط چشم بکشید ، بهتر است از براش های سر تخت مخصوص خط چشم کمک بگیرید که بسیار نازک و باریک هستند . البته که استفاده از این براش ها هم هنر بالایی میخواهد .

براش مویی خط چشم انگلوت INGLOT مدل 30T | خط چشم، سایه، ابرو

براش کانتورینگ : این براش که بسیار کاربردی است ، به ما کمک میکند تا با فید کردن کانتور در بخش های مختلف صورتمان به فرم خاصی برسیم . فرم گیری صورت که نقش موثری در زیبایی چهره ی ما دارد ، با این براش تامین میشود . براش های کانتورینگ سر کج هستند و کانتور را درهمان جهتی که زده اید پخش میکند .

براش کانتور زاویه دار میچانو CG16A | روژه

براش آرایش لب و کاربرد آن : این مدل براش که شاید خیلی در میان افراد استفاده نشود ، باعث میشود که شما بتوانید بهتر به لب هایتان فرم بدهید و آرایش بی عیب و نقصی را داشته باشید . شما میتوانید با براش مخصوص لب چند رنگ از رژلب را با یکدیگر ترکیب کنید تا رنگ دلخواهتان را بسازید .

راهنمای انتخاب رژ لب برای انواع پوست در سال 1401 - فروشگاه عمده لوازم  آرایشی ورانی

براش آرایشی سایه چشم و کاربرد آن : براش آرایشی برای سایه زدن از مهم ترین براش ها است که اگر نباشد ، شما با دست خیلی خوب نمیتوانید سایه را در جای خودش بزنید و نتیجه ی آرایش شما خیلی تمیز نمیشود و استفاده از انگشت باعث میشود که سایه ی شما کمرنگ یا پررنگ شود . براش مخصوص سایه خودش انواع مختلفی دارد که سر های گرد آن در ابعاد کوچک و بزرگ تولید میشود .

براش سایه تکی – اوین بیوتی

براش آرایشی ابرو : با این براش به راحتی میتونید ژل ابرو بزنید، سایه ابرو بزنید و ابروهایتان را هاشوردار کنید . این براش ها هم مخصوص ابرو است و سر کجی دارد .

خرید براش سایه و ابروی استیج مدل Marta شماره 28 | مو تن رو

برس ابرو : این براش ها فقط برای ابرو استفاده میشود و شما میتوانید به  کمک آن ابروهایتان را شانه کنید ، و به آنها حالت طبیعی بدهید .

براش ابرو |دیادو بیوتی|فروش انلاین براش ابرو|صابون ابرو

اگر شما هم میخواهید آرایشی تمیز و مرتب داشته باشید ، میتوانید از متخصصان و مشاوران آذینرو کمک بگیرید .