0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
آشنایی با پد های آرایشی گوناگون - آرایشی آذینرو

پد های آرایشی چیست و چه کاربردی دارد ؟

پدهای آرایشی یک ابزاری است که به شما کمک میکند تا آرایش تمیز و یکدستی را روی صورت خود داشته باشید و از بکار بردن انگشتانتان در هنگام آرایش و فید کردن کرم پودر ، کانسیلر و ... بپرهیزید .

انواع پد های آرایشی کدام اند ؟

پد های آرایشی تخم مرغی : قطعا شما در مغازه ها و بازار این نوع پدها رو دیدید که در رنگ های مختلفی تولید شده اند و شکل های مختلفی هم دارند . این مدل پد آرایشی که به آن پد آرایشی تخم مرغی میگویند ، رایج ترین نوع پد در بازار است که بانوان از آن استفاده میکنند . ظاهر خاص آن کمک میکند تا مواد بهتر روی صورت شما بنشیند . شما با استفاده از این پد میتوانید خیلی راحت تمامی بخش های صورتتان را بدون دخالت دست با کرم پودر یا کانسیلر کاور کنید .پد های تخم مرغی خودشان در ابعاد و اشکال مختلف مثل خامه ای و اشکی ساخته شده اند که با آنها هم میتوان کرم پودر را روی صورت پخش کرد ، هم میتواند کانسیلر زیر چشم را به صورت ضربه ای فید کرد . همانطور که در عکس مشاهده میکنید ، یه سر این پد ها تیز و یک سر آنها پهن است . از سمت تیز آن برای قسمت هایی مثل زیر چشم استفاده میکنیم و از بخش پهن برای سطح صورتمان استفاده میکنیم .

بیوتی بلندر یا پد تخم مرغی استنددار – ویترین خاص

پد های آرایشی سیلیکونی : همان طور که در عکس میبینید ، این نوع از پد ها از جنس سیلیکون ساخته شده اند . کارایی این نوع از پدها این است که مواد نسبت به پدهای قبلی کمتر جذب پد میشود و عملا شما  در استفاده از مواد آرایشی تان صرفه جویی کرده اید . نحوه ی استفاده از این پد ها به این گونه است که شما کرم پودر را روی آن میریزید و بعد با حرکات دورانی به راحتی سطح صورت را کرم میزنید .از مزیت های دیگر این محصول به قابل شستشو بودن آنها نیز میتوان اشاره کرد .

فروش ویژه پد آرایشی سیلیکونی الیت در سایت زنونه - فروشگاه اینترنتی زنونه

پد های آرایشی حوله ای : نوعی دیگر از پد های آرایشی که قبل تر بیشتر از آنها استفاده میشد ، از انواع پد های حوله ای است . نهایتا سایزآنها اندازه کف دست شما است که به شکل های دایره و مستطیل و مربع میتوانید آنرا تهیه کنید و به راحتی میتوانید با آن آرایشی کامل داشته باشید . این نوع از پدها برای استفاده از پنکک مناسب است که میتوانید آنرا داخل پنکک بزنید و به صورت ضربه ای روی صورت پخش کنید . از ویژگی های خوب این نوع پد آرایشی که از جنس پنبه است میتوان به این موضوع اشاره کرد که هنگام شسته شده دانه دانه نمیشوند و تغییر حالت نمیدهند .


آشنایی با کاربرد انواع پد آرایشی | ستاره

پس سعی کنید به هیچ عنوان از انگشتانتان برای آرایش کمک نگیرید . علاوه بر اینکه دستان شما کثیف میشود و پاک  کردن چربی آرایشی از روی دستان دشوار است ، روی صورت هم خط و خطوط های زیادی ایجاد میشود که حالت خوشایندی ندارد . از طرفی شما با انگشتان دست ، نمیتوانید به خوبی همه ی قسمت ها را پوشش بدهید .

پد آرایشی پاک کننده ی صورت چه کاربری دارند ؟

شما علاوه بر اینکه میتوانید با پد های آرایشی ، آرایش کنید ، میتوانید با کمک از آنها آرایش خودتان را پاک کنید تا به آرامش بیشتر برسید . معمولا بعد از اینکه ساعت های طولانی را در طول روز با مواد آرایشی میگذرانید ، لازم دارید تا خیلی راحت آنها را از روی صورت پاک کنید تا خستگی شما کمتر بشود  و به آسودگی برسید . قبل ترها به این دلیل که ابزار های آرایشی و بهداشتی خیلی گسترده نبودند ، افراد به استفاده از دستمال مرطوب اکتفا میکردند و شاید این آگاهی را نداشتند که همه ی آلودگی ها با این طریق از روی صورت شما پاک نمیشود . اما امروزه با پدهای آرایش پاک کن و محلول های خاص کار شما راحت تر میشود .

پد آرایشی پنبه ای (آشنایی با معروف‌ترین برندهای پد آرایشی پاک کننده) - کمدا

 برای استفاده از این ابزار با مشاوران آذینرو تماس بگیرید .