0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
آشنایی با انواع کرم پودر - آرایشی آذینرو

کرم پودر چیست و چه کاربردی دارد ؟ کرم پودر یک ابزار آرایشی است و از اصلی ترین محصولاتی است که هنگام آرایش به آن نیاز پیدا میکنید . شما برای اینکه پایه ی میکاپتان را به زیبایی دربیاورید ، باید از این محصول استفاده کنید تا نواقص صورت و ناهمواری های آن را پوشش دهد . کرم پودرها با توجه به ساختارهای متفاوتشان ، هر کدام ویژگی منحصر به فردی دارد که روی پوست اثرهای مختلفی میگذارد .

معیارهای انتخاب کرم پودر چیست ؟ اصلی ترین هدف ما برای استفاده از کرم پودر این است که پوستی یکنواخت داشته باشیم . اما اینکه چگونه کرم پودر مناسب خودمان را پیدا کنیم مبحثی دشوار است و باید با توجه به انواع آن  که مات است یا براق ، مناسب چه مدل پوستی است و اینکه تا په حد پوست ما را پوشش میدهد ، بهترین مورد را برگزینیم.روش انتخاب و استفاده از مناسب ترین کرم پودر + نکات اصلی

آشنایی با انواع کرم پودر :

اکثرا بر این باور هستند که کرم پودر باعث سفید شدن پوست ما میشود در حالی که اینچنین نیست . بلکه شیمیدان ها این محصول را برای اینکه پوست ما حالت طبیعی تری داشته باشد ، تولید میکنند .

انواع کرم پودر های موجود در بازار را از فروشگاه اینترنتی آذینرو بخواهید.

فون مایع : یکی از محبوب ترین مدل های کرم پودر همین فون مایع است که به بهترین حالت ممکن پوست شما را کاور میکند .

کرم پودر مایع : این نوع از کرم پودرها برای انواع پوست ها مناسب است و به راحتی روی پوست پخش میشود . شما برای اینکه ترکیب زیبا تری بسازید میتوانید از انواع برنزرها یا هایلایتر ها در کرم پودر استفاده کنید . کرم پودر در طیف رنگی گسترده ای ساخته شده است که شما وابسته به رنگ پوست خودتان یک مدل از آن را انتخاب میکنید  .

پنکک : این کرم حالت پوشش بیشتری هم دارد و به شکل پودری فشرده درآمده است . به کمک پد های آرایشی حوله های به راحتی روی صورت پخش میشوند .

چگونه با استفاده از یک پد آرایشی کرم پودر بزنیم ؟

اسفنج هایی که امروزه رایج شده اند و در رنگ های مختلف تهیه شده است ، حالت ضد میکروبی دارد که برای کرم پودر زدن مناسب است . شما باید برای این کار مراحل زیر را انجام دهید .

در ابتدای کار شما باید صورت کاملا تمیزی داشته باشید . میتوانید از مرطوب کننده ، پرایمرو یا آبرسان استفاده کنید . چند دقیقه زمان بدهید تا مواد روی صورت شما جذب شود .

اسفنجی که شما از آن استفاده میکنید باید مرطوب باشد ، به همین دلیل باید اسفنج را زیر آب گرفته و کاملا خیس کنید . اسفنج را بفشارید تا مطمئن شوید که کاملا مرطوب است . آب اضافی آن را بگیرید تا آرایشتان را خراب نکند .

یک مقدار از کرم پودر را بردارید و نوک اسفنج را به آن بزنید تا اسفنج به آن آغشته شود . سعی کنید در اول کار مقدار کمی از آن را بردارید .

کرم پودر را با حالت ضربه ای و سریع روی پوستتان بزنید تا به بهترین نحو ممکن روی صورت پخش شود . به صورت یکدست طبیعی در تمامی قسمت های صورتتان کرم پودر را پخش کنید تا تمامی بخش ها یکسان باشد .مراقب این 10 اشتباه در استفاده از کرم پودر باشید – مجله اینترنتی مو تن رو

شما برای اینکه بهترین کرم پودر که مناسب خودتان است را انتخاب کنید میتوانید از متخصصان و مشاوران آذینرو کمک بگیرید .