0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
آرایش مناسب هر فصل_آرایشی آذینرو

آرایش مناسب هر فصل

با توجه به اینکه دمای هوا در فصل های مختلف سال متغیر است ، به طور طبیعی رنگ هایی که شما برای لباستان و به تناسب برای آرایشتان هم انتخاب میکنید متفاوت است . به همین دلیل باید یک هماهنگی ایده آل بین تمامی این عناصر بوجود بیاوریم . پوست بدن و صورت هر شخصی با تغییرات آب و هوا دچار تغییرات طبیعی میشود و باید در این حالت به میزان ماندگاری و نحوه ی آرایش کردن دقت بکنیم .

در فصل بهار چگونه آرایش کنیم ؟

بهتر است که در فصل بهار زیر سازی خیلی پایه ای روی پوست داشته باشیم . پیشنهاد میشود از رنگ های ملایم و ملیح مانند صورتی و سرخابی استفاده  کنید. همینطور به کار بردن رنگ های پاستیلی مثل آبی پاستیلی ، بنفش پاستیلی ، سبز پاستیلی و ... بسیار در میکاپ  شما اثرگذار خواهد بود. به طور کلی از آرایش های لایت که اروپایی ها بسیار از آن استفاده میکنند الهام بگیرید .

در فصل تابستان چگونه آرایش کنیم ؟

با توجه به اینکه جو آب و هوا در فصل تابستان به فصل بهار نزدیک تر است ،  باز هم استفاده از رنگ های سبک  و ملایم پیشنهاد میشود . اما دقت داشته  باشید که با توجه به دمای بالاتر هوا شما باید از لوازم آرایشی خیلی سبکی روی پوست بکار ببرید و از بکار بردن کرم های با پوشانندگی بالا برای مصارف روزانه پرهیز کنید . با رعایت سادگی به زیبایی خود بیفزایید و آرایش های کلاسیک را الگوی خود قرار دهید .

در فصل پاییز چگونه آرایش کنیم ؟

در فصل زیبای پاییز هم آرایش شما باید با دمای هوا و شرایط آب و هوایی همخوانی داشته باشد . با توجه به سردتر شدن هوا نسبت به تابستان شما باید از رنگ های گرم تری در آرایش هایتان استفاده کنید . رنگ هایی مثل زرشکی و قرمز تند ، مسی پر رنگ یا حتی مسی ملایم و بنفش پررنگ گزینه های بسیار مناسبی برای میکاپ هایتان میباشد .

در فصل زمستان چگونه آرایش کنیم ؟

در فصل زمستان برای جذاب تر به نظر رسیدن ، با توجه به هوا و ایجاد هماهنگی ، باید از رنگ هایی از خانواده ی گرم کمک بگیریم . بهترین انتخابی که میتوانیم داشته باشیم ، رنگ قرمز ، نارنجی و صورتی است که آراستگی استایل شما را تکمیل میکند . علاوه بر رنگ های ذکر شده ، میتوانید  از سرمه ای ، خاکستری ، مرجانی و خردلی هم استفاده کنید .

آرایش سال 1401 چجوریه ؟ ببین | sun galeryy

همه ما خانم ها نیاز به تغییرات بسیار اساسی در طول سال داریم که برای این کار در تغییر هر فصل میتوانیم این تغییرات را در ظاهرمان اعمال کنیم .

شما هم میتوانید برای مشاوره ی نحوه ی آرایش کردن با مشاوران و متخصصان آذینرو تماس بگیرید .

.

.